An difríocht idir athruithe ar: "Aided Muirchertaig meic Erca"

Ón Vicipéid, an chiclipéid shaor.
Content deleted Content added
... ag aistriú
clib: Mobile edit Mobile web edit Advanced mobile edit
→‎Inhalt: ... ag aistriú
clib: Mobile edit Mobile web edit Advanced mobile edit
Líne 3: Líne 3:


== Inhalt ==
== Inhalt ==
König [[Muirchertach mac Erca]], ein historischer Herrscher aus dem 6. Jahrhundert, begegnet auf der Jagd einer verführerisch schönen Zauberin namens Sín. Da er daraufhin ihr zuliebe seine Gattin und Kinder verstößt, wird er von dem Geistlichen Cairnech mit einem Fluch belegt (siehe [[Glám dícenn]]). Die Zauberin aber verwirrt Muirchertags Geist zum Wahnsinn, bis er seine Burg anzündet, in ein Fass Wein fällt, von einem Dachbalken eingeklemmt wird und in den Flammen umkommt.
Agus é amach i mbun seilge, buaileann an rí stairiúil den 6ú haois, [[Muircheartach mac Muireadhaigh]] (Mac Earca), le cailleach álainn mheallacach darb ainm Sín. Óir gur chuir an ruaig ar a bhean chéile agus a chlann '' zuliebe , wird er von dem Geistlichen Cairnech mit einem Fluch belegt (siehe [[Glám dícenn]]). Die Zauberin aber verwirrt Muirchertags Geist zum Wahnsinn, bis er seine Burg anzündet, in ein Fass Wein fällt, von einem Dachbalken eingeklemmt wird und in den Flammen umkommt.


== Féach freisin ==
== Féach freisin ==

Leagan ó 13:40, 22 Márta 2021

I miotaseolaíocht na nGael, scéal de chuid Scéalaíocht na Ríthe is ea Anbhás Mhuircheartaigh mhic Earca (Meán-Ghaeilge Aided Muirchertaig meic Erca). Creidtear gur scríobhadh an téacs san 11ú haois. Caomhnaítear é i Leabhar Buí Leacáin agus lámhscríbhinn eile den 15ú haois.

Inhalt

Agus é amach i mbun seilge, buaileann an rí stairiúil den 6ú haois, Muircheartach mac Muireadhaigh (Mac Earca), le cailleach álainn mheallacach darb ainm Sín. Óir gur chuir sé an ruaig ar a bhean chéile agus a chlann zuliebe , wird er von dem Geistlichen Cairnech mit einem Fluch belegt (siehe Glám dícenn). Die Zauberin aber verwirrt Muirchertags Geist zum Wahnsinn, bis er seine Burg anzündet, in ein Fass Wein fällt, von einem Dachbalken eingeklemmt wird und in den Flammen umkommt.

Féach freisin

Foinsí

Tagairtí